Hlavička

AUDI S3 2,0 TFSI APR Stage II+ 377hp

Rádi bychom Vám představili náš dlouhodobější projekt, který dozrál do svého konce. AUDI S3 2,0 TFSI, které mělo zacíleno až na úpravu APR Stage 2+ a kterou také postupně dosáhlo. Stejně jako u většiny dalších našich projektů, tak i zde se nejdříve přistoupilo k softwarové úpravě, po které každé auto ožije nejvíce a hardwarové úpravy se prováděly postupně. Výhodou u APR je, že jakmile máte základní úpravu řídící jednotky APR Stage 1, tak pokud přidáte nový hardware (kromě prvního dílu výfuku od jiné firmy než od APR, zde je pak příplatek), tak máte další doladění softwaru na míru komponentů již zdarma!  Takže vždy, když se něco přidá (třeba výfuk, sání, pumpa HPFP, RFD kit), máte možnost upgradu map v řídící jednotce zdarma, a využijete tak přidaný hardware vždy na maximum. APR jde tak daleko, že zohledňuje třeba jen přidané sání nebo vysokotlakou pumpu (HPFP), jako v tomto případě.

Vzhledem k tomu, že první motory u AUDI S3 neměly takovou rezervu v palivové soustavě, tak se dosadila vysokotlaká palivová pumpa HPFP od firmy Autotech, které sekundovalo dosazení odcloněného sání od CTS Turbo. Sání vzduchu je u motorů 2,0 TFSI EA113 téměř nutnost, protože originální filterbox a vedení vzduchu skrz něj je opravdu špatně řešený. K těmto dvěma důležitým dílům jsme nahráli adekvátní software od APR ve fázi Stage 1+. Auto razantně ožilo, motor šel lépe do otáček, průběh výkonu je v tomto případě lineární, s velkým nárustem ve středních otáčkách, přičemž živější je již od otáček nejnižších a táhné tvrději až do omezovače. Ideální základní úprava pro čtyřkolku jako je AUDI S3.

Následně se dosadil kompletní klapkový výfuk od BCS Automotive, CTS Turbo RFD kit pro odstranění vířivých klapek a CTS Turbo vedení ke škrtící klapkce. To celé se podpořilo precizním naladěním řídící jednotky na fázi APR Stage 2+ s výsledným výkonem 377hp a 496Nm.

Máte zájem o podobnou úpravu svého auta? Kontaktujte nás. Nabídneme Vám nejlepší řešení a podporu na trhu.

  

  

Motor:

APR Stage 2+ úprava řídící jednotky - 

AUTOTECH vysokotlaká palivová pumpa - 

CTS Turbo sportovní sání - 

CTS Turbo RFD kit - 

CTS Turbo vedení ke škrtící klapce - 

CTS Turbo teplný štít - 

BCS Automotive klapkový výfuk - 

Podvozek:

AP Sportfahrwerke výškově stavitelný podvozek - 

Brzdový kit z AUDI TTRS - 

Najdi inspiraci v dalších našich projektech

Škoda Octavia III RS Trackday & ...

Škoda Octavia III RS Trackday & Daily APR IS38

Nejsilnější Škoda Octavia 3 RS v ČR s APR IS38 úpravou s 420hp a 570Nm!! Daily & Trackday car! Podívejte se, jak se slučují tyto dvě zdánlivě neslučitelné určení! Budete překvapeni!!

Číst více...

VW Golf 5 GTI APR Stage II+ RFD

VW Golf 5 GTI APR Stage II+ RFD

Další náš projekt, který je naladěn na nejpopulárnější výkonovou úroveň APR Stage II+ RFD. Podívejte se, jak takováto úprava vypadá. Vše za použití nejkvalitnějších produktů od CTS Turbo, APR a Eibach....

Číst více...

VW Golf 5 GTI Pirelli Edition APR...

VW Golf 5 GTI Pirelli Edition APR Stage II+

Cílem bylo udělat nenápadnou střelu s 340+hp. Opravdu jde být se žlutým autem nenápadný? My bychom tuto žlutou bestii radši nedráždili ;)  

Číst více...