Hlavička

AUDI S3 2,0 TFSI APR Stage II+ 377hp

Rádi bychom Vám představili náš dlouhodobější projekt, který dozrál do svého konce. AUDI S3 2,0 TFSI, které mělo zacíleno až na úpravu APR Stage 2+ a kterou také postupně dosáhlo. Stejně jako u většiny dalších našich projektů, tak i zde se nejdříve přistoupilo k softwarové úpravě, po které každé auto ožije nejvíce a hardwarové úpravy se prováděly postupně. Výhodou u APR je, že jakmile máte základní úpravu řídící jednotky APR Stage 1, tak pokud přidáte nový hardware (kromě prvního dílu výfuku od jiné firmy než od APR, zde je pak příplatek), tak máte další doladění softwaru na míru komponentů již zdarma!  Takže vždy, když se něco přidá (třeba výfuk, sání, pumpa HPFP, RFD kit), máte možnost upgradu map v řídící jednotce zdarma, a využijete tak přidaný hardware vždy na maximum. APR jde tak daleko, že zohledňuje třeba jen přidané sání nebo vysokotlakou pumpu (HPFP), jako v tomto případě.

Vzhledem k tomu, že první motory u AUDI S3 neměly takovou rezervu v palivové soustavě, tak se dosadila vysokotlaká palivová pumpa HPFP od firmy Autotech, které sekundovalo dosazení odcloněného sání od CTS Turbo. Sání vzduchu je u motorů 2,0 TFSI EA113 téměř nutnost, protože originální filterbox a vedení vzduchu skrz něj je opravdu špatně řešený. K těmto dvěma důležitým dílům jsme nahráli adekvátní software od APR ve fázi Stage 1+. Auto razantně ožilo, motor šel lépe do otáček, průběh výkonu je v tomto případě lineární, s velkým nárustem ve středních otáčkách, přičemž živější je již od otáček nejnižších a táhné tvrději až do omezovače. Ideální základní úprava pro čtyřkolku jako je AUDI S3.

Následně se dosadil kompletní klapkový výfuk od BCS Automotive, CTS Turbo RFD kit pro odstranění vířivých klapek a CTS Turbo vedení ke škrtící klapkce. To celé se podpořilo precizním naladěním řídící jednotky na fázi APR Stage 2+ s výsledným výkonem 377hp a 496Nm.

Máte zájem o podobnou úpravu svého auta? Kontaktujte nás. Nabídneme Vám nejlepší řešení a podporu na trhu.

  

  

Motor:

APR Stage 2+ úprava řídící jednotky - 

AUTOTECH vysokotlaká palivová pumpa - 

CTS Turbo sportovní sání - 

CTS Turbo RFD kit - 

CTS Turbo vedení ke škrtící klapce - 

CTS Turbo teplný štít - 

BCS Automotive klapkový výfuk - 

Podvozek:

AP Sportfahrwerke výškově stavitelný podvozek - 

Brzdový kit z AUDI TTRS - 

Najdi inspiraci v dalších našich projektech

Škoda Octavia III RS 329hp APR ...

Škoda Octavia III RS 329hp APR Stage 1

Škoda Octavia 3 RS. Úprava motoru od APR s odbržděným výkonem 329 koní a 523 Nm. Přečtěte si o této Octavii více. Zatím nejrychlejší Octavia RS na Autodromu v Mostě.

Číst více...

Škoda Octavia III RS 316+hp APR ...

Škoda Octavia III RS 316+hp APR Stg 1

Škoda Octavia III RS 2,0 TSI 316+hp? U nás žádný problém!!! Přečtěte si jak snadno si s tímto výkonem Octavia poradí a jak se dá dále vymazlit.

Číst více...

VW Golf 7R APR stg2 423hp 530Nm

VW Golf 7R APR stg2 423hp 530Nm

Kompletní úprava vozu VW Golfu 7R na 423hp a 530Nm. Ideální úprava do běžného provozu, kdy auto, pokud to po něm řidič bude chtít, poskytne velkou porci zábavy a emocí.

Číst více...