Hlavička

Škoda Octavia I RS 1,8T APR Stage II

Rádi bychom Vám představili další z řady našich projektů a to Škodu Octavii 1.8T RS. Původním záměrem majitele bylo nechat auto v seriovém stavu. To majitel bohužel ještě netušil, že v autě není vše seriové a brzo odešlo nekvalitní čínské turbo, které tam bylo od předchozího majitele. Odhodlání nechat auto seriové vzalo brzy za své a na auto byl pořízen blow off ventil HKS style s otevřeným odfukem. Po instalaci se chovalo auto všelijak, ale nikdy tak jak mělo, takže ventil putoval zpět k prodejci a na auto se vrátil originální Bosch přepouštěcí ventil. Další úpravou byly silikonové hadice k turbodmychadlu a mezi škrtící klapku. Majitel nebyl opět spojojený s kvalitou výrobku, hadice byly od stejného výrobce, ale každá měla jiný odstín barvy ( oranžová / tmavě červéná ), no a to byla poslední kapka... (poznámka HHS: toto je velmi časté, že se zprvu pořídí "levné" věci, které pak stojí 2x tolik, když se hledá problém nebo když se nahrazují kvalitními) Vše se z auta vyndalo a prodalo. Naštěstí tou dobou byl majitel již v kontaktu s námi a bylo rozhodnuto, že na auto už nesmí nic čínského ani díly typu "style" atd. Prokonzultovali jsme vhodné úpravy, nastínili jsme postup při úpravách a dali jsme se postupně do práce.

První větší úpravou byla úprava řídící jednotky. V této fázi mělo auto mít 154KW a 300N.m. To byl první zlom, kdy se začalo uvažovat o dalších a komplexsnějších úpravách. Do auta putovaly silikonové hadice chladícího okruhu, kit pro relokaci blow off ventil, přívodní hadice k turbodmychadlu, set hadic pro odvětrání ventilového víka, otevřené sání Kona do podběhu, uzavřený blow off ventil 007 od Forge Motorsport a kompletní výfuk od turbodmychadla až po koncovku od firmy Milltek Sport. Po těchto úpravách auto citelně ožilo a změnil se razantně zvuk motoru. V tento moment již nestačil seriový podvozek ani brzdy, a tak se přistoupilo k výměně těchto dílů za lepší. Auto se osadilo levnějšími pružinami, novými koly a pneumatikami. Chování auta se změnilo k lepšímu, ale stále to nebylo ono. Při rychlejším průjezdu zatáčkou auto uskakovalo a byla tedy potřeba komplexnejší změna podvozku. Výběr padl na sportovní stabilizátory Eibach Anti-Roll-Kit, k tomu stavitelný podvozek Weitec Hicon GT a sportovní tyčky ke stabilizátorům, také do firmy Weitec. O chlazení stlačeného vzduchu se nyní stará vynikající intercooler kit od Forge Motorsport, který dosti ulevil turbodmychadlu a svými červenými hadicemi ladí ke zbylému stylingu auta.

Auto dostalo i novou úpravu řídící jednotky APR ve fázi Stage II a do budoucna je možná i výměna turbodmychadla za větší APR KKK K04 001 turbodmychadlo, 6 pístkové brzdy a výměna všech silentbloků za silentbloky od SuperPro.

  

  

Motor:

APR Stage II úprava řídící jednotky - 

Forge Motorsport karbonové Kona sportovní sání - 

Forge Motorsport relokace blow off ventilu - 

Forge Motorsport přívodní hadice k turbodmychadlu - 

Forge Motorsport záslepka EGR ventilu - 

Forge Motorsport blow off ventil 007 - chromové provedení - 

Forge Motorsport intercooler kit - 

Forge Motorsport silikonové hadice odvětrání ventilového víka - 

Forge Motorsport set hadic chladícího okruhu - 

K&N olejový filtr - 

Newsouth Performance termotěsnění pod sací parohy - 

Integrated Engineering adaptéry pro TFSI zapalovací moduly - Brzdy v nabídce

OEM TFSI červené zapalovací moduly - 

Podvozek:

Weitec Hicon GT - 

Weitec štelovací tyčky stabilizátoru - Brzy v nabídce

Eibach Anti Roll Kit - 

OEM+ AUDI S3 Rozpěrná tyč - 

Sportovní kotouče a destičky

Team Dynamics Pro Race 1.2 18"x8"

Vredestin Ultrac Sessanta pneumatiky

Výfuk:

Milltek Sport 1. díl výfuku bez katalyzátoru - 

Milltek Sport Catback výfuk bez rezonátoru - 

Draft 42 Odstínění lambda sondy - 

- pro APR Stage II a Stage II+ již nebude odstínění potřeba

Interiér:

Newsouth Performance držák budíků za volant - 

Budíky Stack - Tlak turba a oleje, teplota oleje

Design:

Leštěné ventilové víko

Leštěné sací parohy

OEM víčko oleje z AUDi R8

OEM víčko chladící kapaliny z AUDI R8

Lakované motorové díly

Úprava předního nárazníku

--------------------------------------------------------------------------------------------

Plány na rok 2014-15 APR Stage K04 turbokit

Najdi inspiraci v dalších našich projektech

Škoda Octavia 1,8T RS APR K04

Škoda Octavia 1,8T RS APR K04

Škoda Octavia s motorem z RS 1,8T 20V AUQ s úpravami na 245+hp a 370+Nm. Ideální úprava pro většinu motorů 1,8T s výsledným solidním výkonem a výborným průběhem výkonu a točivého momentu.

Číst více...

SEAT Leon Cupra APR Stage 2+ 390hp

SEAT Leon Cupra APR Stage 2+ 390hp

Český rekord 390hp a 520Nm z motoru 2,0 TFSI EA113 s originálním turbodmychadlem a vstřikovači. To vše za pomoci APR Stage 2+ úpravy řídící jednotky a pečlivě vybraných dílů v balení SEATu Leon Cupra 1P ...

Číst více...

AUDI S3 2,0 TFSI APR Stage II+...

AUDI S3 2,0 TFSI APR Stage II+ 377hp

AUDI S3, které si prošlo postupnou úpravou skrz různé Stage až do zatím finální APR Stage 2+ s výkonem 377hp a 500Nm

Číst více...