Hlavička

Škoda Octavia II RS BWA APR Stg2+

Další úprava, kde jsme dodali kompletní řešení pro zvýšení výkonu. To je zde velice efektivní a díky pár úpravám se dosáhlo velmi solidního výkonu 280 koní a 436 Nm. Vzhledem k tomu, že motor 2,0 TFSI známe velmi dobře a víme, na které komponenty se zaměřit, tak se přistoupilo k APR úpravě řídící jednotky ve fázi Stage 2+. Ta je kalibrovaná pro kompletní dosazený výfuk Milltek Sport a RAMAIR přímé sání. Díky těmto třem základním úpravám a kontrole všech funkčních členů pohoného ústrojí se dosáhlo kýženého výsledku. Výkon je velmi příjemný, dobře dávkovatelný a je vhodný jak pro běžné ježdění, tak i pro občasné výlety na závodní dráhu. Jako doplnění výkonu se zde vylepšil i podvozek výškově stavitelným podvozkem od AP Sportfahrwerke.

Výkon:

Fotky:

    

Použité komponenty:

 APR Stage 2+ úprava řídící jednotky

 Milltek Sport litý první díl výfuku 

 Milltek Sport Catback výfuk bez rezonátoru

 RAMAIR Sportovní sání

 AP-Sportfahrwerke výškově stavitelný podvozek

Najdi inspiraci v dalších našich projektech

VW Golf 5 GTI Pirelli Edition APR...

VW Golf 5 GTI Pirelli Edition APR Stage II+

Cílem bylo udělat nenápadnou střelu s 340+hp. Opravdu jde být se žlutým autem nenápadný? My bychom tuto žlutou bestii radši nedráždili ;)  

Číst více...

VW Golf 6 R DSG APR Stage 2+ 360+hp

VW Golf 6 R DSG APR Stage 2+ 360+hp

Další povedená úprava, která dozrála na svůj vrchol. VW Golf 6 R s výkonem 361koní a 487Nm. To vše za pomoci produktů od APR, Volkswagen Racing, Milltek Sport a dalších.

Číst více...

VW Scirocco R DSG 388hp - Závodní v...

VW Scirocco R DSG 388hp - Závodní vůz

Úprava vozu VW Scirocco R DSG na 388hp a 470Nm pro potřeby závodního týmu Zajezdíme.cz. Jedná se o druhý nejsilnější motor 2,0 TFSI se seriovým K04 Turbodmychadlem v ČR.

Číst více...