Hlavička

Škoda Octavia II RS BWA APR Stg2+

Další úprava, kde jsme dodali kompletní řešení pro zvýšení výkonu. To je zde velice efektivní a díky pár úpravám se dosáhlo velmi solidního výkonu 280 koní a 436 Nm. Vzhledem k tomu, že motor 2,0 TFSI známe velmi dobře a víme, na které komponenty se zaměřit, tak se přistoupilo k APR úpravě řídící jednotky ve fázi Stage 2+. Ta je kalibrovaná pro kompletní dosazený výfuk Milltek Sport a RAMAIR přímé sání. Díky těmto třem základním úpravám a kontrole všech funkčních členů pohoného ústrojí se dosáhlo kýženého výsledku. Výkon je velmi příjemný, dobře dávkovatelný a je vhodný jak pro běžné ježdění, tak i pro občasné výlety na závodní dráhu. Jako doplnění výkonu se zde vylepšil i podvozek výškově stavitelným podvozkem od AP Sportfahrwerke.

Výkon:

Fotky:

    

Použité komponenty:

 APR Stage 2+ úprava řídící jednotky

 Milltek Sport litý první díl výfuku 

 Milltek Sport Catback výfuk bez rezonátoru

 RAMAIR Sportovní sání

 AP-Sportfahrwerke výškově stavitelný podvozek

Najdi inspiraci v dalších našich projektech

VW Golf 5 GTI K04 Upgrade

VW Golf 5 GTI K04 Upgrade

Představujeme Vám tohoto chuligána, který opustil svých 200koní a zařadil výkonový stupěň K04. Přečtěte si, jak toto auto prošlo úpravami od chipu až po 350+hp a 470Nm!! 

Číst více...

VW Golf 6 GTI K04 upgrade

VW Golf 6 GTI K04 upgrade

VW Golf 6 GTI s výkonem 350hp a 500Nm? U nás žádný problém. Toto auto pro trackday eventy testuje naše úpravy opravdu tvrdě!! Už víme co to je "Řiď jako bys to auto ukradl"

Číst více...

SEAT Leon Cupra APR Stage 2+ 390hp

SEAT Leon Cupra APR Stage 2+ 390hp

Český rekord 390hp a 520Nm z motoru 2,0 TFSI EA113 s originálním turbodmychadlem a vstřikovači. To vše za pomoci APR Stage 2+ úpravy řídící jednotky a pečlivě vybraných dílů v balení SEATu Leon Cupra 1P ...

Číst více...