Hlavička

Škoda Octavia II RS BWA APR Stg2+

Další úprava, kde jsme dodali kompletní řešení pro zvýšení výkonu. To je zde velice efektivní a díky pár úpravám se dosáhlo velmi solidního výkonu 280 koní a 436 Nm. Vzhledem k tomu, že motor 2,0 TFSI známe velmi dobře a víme, na které komponenty se zaměřit, tak se přistoupilo k APR úpravě řídící jednotky ve fázi Stage 2+. Ta je kalibrovaná pro kompletní dosazený výfuk Milltek Sport a RAMAIR přímé sání. Díky těmto třem základním úpravám a kontrole všech funkčních členů pohoného ústrojí se dosáhlo kýženého výsledku. Výkon je velmi příjemný, dobře dávkovatelný a je vhodný jak pro běžné ježdění, tak i pro občasné výlety na závodní dráhu. Jako doplnění výkonu se zde vylepšil i podvozek výškově stavitelným podvozkem od AP Sportfahrwerke.

Výkon:

Fotky:

    

Použité komponenty:

 APR Stage 2+ úprava řídící jednotky

 Milltek Sport litý první díl výfuku 

 Milltek Sport Catback výfuk bez rezonátoru

 RAMAIR Sportovní sání

 AP-Sportfahrwerke výškově stavitelný podvozek

Najdi inspiraci v dalších našich projektech

AUDI S3 2,0 TFSI APR Stage II+...

AUDI S3 2,0 TFSI APR Stage II+ 377hp

AUDI S3, které si prošlo postupnou úpravou skrz různé Stage až do zatím finální APR Stage 2+ s výkonem 377hp a 500Nm

Číst více...

Škoda Octavia III RS 329hp APR ...

Škoda Octavia III RS 329hp APR Stage 1

Škoda Octavia 3 RS. Úprava motoru od APR s odbržděným výkonem 329 koní a 523 Nm. Přečtěte si o této Octavii více. Zatím nejrychlejší Octavia RS na Autodromu v Mostě.

Číst více...

VW Golf 7R APR stg2 423hp 530Nm

VW Golf 7R APR stg2 423hp 530Nm

Kompletní úprava vozu VW Golfu 7R na 423hp a 530Nm. Ideální úprava do běžného provozu, kdy auto, pokud to po něm řidič bude chtít, poskytne velkou porci zábavy a emocí.

Číst více...