Hlavička

Škoda Octavia III RS 316+hp APR Stg 1

Rádi bychom Vám představili úpravu této exkluzivní Škody Octavie RS. Díky přesně mířeným úpravám se nám podařilo výkonově posunout tuto RSku do sfér, které ještě do nedávna patřily výhradně exotickým sportovním vozům. S výkonem zvýšeným o zhruba sto koní a točivým momentem přesahujícím pět set Newtonemtrů, je toto RSo na silnici pravým predátorem.

S výkonem, který je neustále připravený pod pravou nohou a lehkostí, jakou se výkon přenese na vozovku, je nejen extrémně rychlá, ale stále si v plné výši zachovává každodenní použitelnost. To vše má na svědomí komplexně přepracovaný software řídící jednotky, který využívá nejnovější pokročilé strategie ve zvyšování výkonu u APR „Torque management“. Ta se stará o přesné dávkování točivého momentu k předním kolům podle aktuálních podnímek. Ve výsledku to znamená, že na kola jde vždy jen tolik výkonu, kolik je schopné auto přenést. Takto pokročilou úpravu na trhu jinde nenajdete a zatímco tato RSka už bude upalovat pryč, auta upravená konkurencí budou ještě dlouho pálit pneumatiky na stejném místě. Představte si, že máte více jak tři sta koní, náhon na přední kola, zařazený druhý rychlostní stupeň, šlápnete na plyn a auto místo toho, aby začlo hrabat, tak s razancí vystřelí kupředu. I dnes u konkurence nepředastavitelné, u APR realita.

Abychom posunuli jízdní projev ještě o kousek dál, dosadilo se luxusní celokarbonové přímé sání od APR. To citelně zmírnilo turbolag, zrychlily se reakce na sešlápnutí plynového pedálu a zlepšila se i výkonová špička. Jako bonus se při přeřazení decentně zvýraznil zvuk turbodmychadla, který dále podpořil radost z řízení.

I když auto nedává najevo, že by mělo problémy zvládat o třetinu vyšší výkon, tak jsme přistoupili k lehké úpravě podvozku. Originální podvozek je celkem "plavný" a nedává tak tolik jistoty, jakou by měl poskytovat u třistakoňového auta. Proto se budou nyní dosazovat sportovní pružiny Eibach Pro-Kit, které výrazně zlepší jízdní vlastnosti, zmenší náklony v zatáčkách a celkově zvýší stabilitu auta, aniž by se narušil komfort jízdy.

(* jakmile budeme mít fotky auta s pružinami, tak stávající obměníme)

Máte zájem o podobnou úpravu svého auta? Kontaktujte nás. Nabídneme Vám nejlepší řešení a podporu na trhu.

     

Motor:

APR Stage I úprava řídící jednotky pro 95oct benzín 

APR Celokarbonové sportovní sání 

Před instalací APR sání Po instalaci APR sání APR sání na svém místě 

Podvozek:

Eibach Pro-Kit sportovní pružiny 

Poznámky:

Jak vidíte, tak tomuto autu stačí celkém málo, aby se posunulo do podstatně vyšších sfér. Byla by proto škoda tento potenciál nevyužít.

Najdi inspiraci v dalších našich projektech

Škoda Octavia II RS TFSI APR Stage ...

Škoda Octavia II RS TFSI APR Stage II+

Další vymazlená Škoda Octavia II RS 2,0 TFSI. Momentálně se vozidlo nachází ve fázi APR Stage II+ s výkonem kolem 270-280hp a upravuje se dál!!

Číst více...

Škoda Octavia II RS BWA APR Stg2+

Škoda Octavia II RS BWA APR Stg2+

Nejideálnější úprava pro Škodu Octavia II RS s motorem 2,0 TFSI BWA. Zde proběhla úprava APR Stage 2+ s výsledným výkonem 280hp a 436Nm. Perfektní poměr cena / výkon.

Číst více...

Škoda Octavia 1,8T RS APR K04

Škoda Octavia 1,8T RS APR K04

Škoda Octavia s motorem z RS 1,8T 20V AUQ s úpravami na 245+hp a 370+Nm. Ideální úprava pro většinu motorů 1,8T s výsledným solidním výkonem a výborným průběhem výkonu a točivého momentu.

Číst více...