Hlavička

Škoda Superb III 404hp 520Nm Supersprint

Další kompletní úprava od nás v podobě tohoto 404hp a 520Nm Superbu. Pro zvýšení výkonu byly použity ty nejlepší komponenty, samozřejmě od APR, které podtrhuje i zadní část výfuku od Supersprint. Díky tomu má Superb velice jadrný zvuk, který ale nijak neobtěžuje posádku auta. Naopak podtrhuje charakter vozu, který s tímto zvýšením výkonu dokáže potrápit nejeden sportovní vůz. 

  

Samozřejmě ze Superba neděláme nějaký sporťák. Auto plní stále svůj původní účel, tojest jedná se o komfortní limuzínu. Zvýšení výkonu toto určení niktrak nanerušuje, dává ale autu potřebnou dynamiku, kterou byste v sériovém stavu hldali marně. Ano, Superb 280 má papírově dostatek koní. Problém je ale v tom, že se tyto koně perou s velkou hmotností a část výkonu se ztratí také v komplikovanjším (4x4) pohonném ústrojí. Zvýšení výkonu a hlavně točivého momentu tak autu velmi pomůže v dynamice a zvýší se tím aktivní bezpečnost, kdy prostě předjedete rychleji a na kratší vzdálnosti.

Komfortu také pomáhá nová kalibrace DSG převodovky. Ta nejen, že díky zvýšenému tlaku oleje na spojky, dokáže přenést vyšší výkon, ale hlavně díky omezení podtáčení motoru se sníží vibrace a tím se dosáhne vyššího komfortu. Řazení je také více intuitivní, nebude zbytečně podřazovat o více stupňů těsně před omezovač, aby během chvíle znovu zařadila nahoru a tím tak ještě zvětšila prodlevu před akcelerací. Tyto neduhy se ostraní. Ve výsledku se tak bude jednat o komplexně velmi dobře odladěné auto.

Zákazník si zde přál i lepší zvukovou kulisu. Originální výfuk je velmi tichý a je zde prostě určité procento lidí, kterým to nevyhovuje. Zadní část výfuku nemá nějaký podstatný vliv na výkon, pokud se tedy pohybujeme okolo 400ti koní. Pokud ale člověk chce trochu emocí, tak proč si nedopřát i to. Výfukový systém od Supersprint exhaust je velmi precizně zpracovaný klapkový výfuk, který ideálně, bez nějakých větších rezonancí uvnitř vozu, podtrhne dosažený výkon. Bohužel video nedokáže zprostředkovat reálný zvuk, ale i tak jsme ho pro představu vytvořili.

Výkon:

Použité komponenty

 APR Stage 2 úprva řídící jednotky

 APR úprava DSG převodovky

 APR 1. Díl výfuku

 APR Intercooler kit

 APR Karbonové sání

 APR Karbonové vedení vzduchu

 APR Vstup do turbodmychadla

 Supersprint klapkový catback výfuk s rezonátorem

Najdi inspiraci v dalších našich projektech

Škoda Superb III 420hp & 530Nm

Škoda Superb III 420hp & 530Nm

Další extrémně rychlý Superb s APR úpravou od nás na 420hp a 530Nm. 

Číst více...

Škoda Octavia III RS Trackday & ...

Škoda Octavia III RS Trackday & Daily APR IS38

Škoda Octavia 3 RS v ČR s APR IS38 úpravou s 420hp a 570Nm!! Daily & Trackday car! Podívejte se, jak se slučují tyto dvě zdánlivě neslučitelné určení! Budete překvapeni!!

Číst více...

VW Golf 5 GTI Pirelli Edition APR...

VW Golf 5 GTI Pirelli Edition APR Stage II+

Cílem bylo udělat nenápadnou střelu s 340+hp. Opravdu jde být se žlutým autem nenápadný? My bychom tuto žlutou bestii radši nedráždili ;)  

Číst více...