Hlavička

Škoda Superb III 421hp 574Nm!!! APR Stage 2

Představujeme Vám další naši úpravu, kterou jsme provedli tentokrát na nové Škodě Superb 2,0 TSI 206kW.

Zákazník měl původně namontovaný powerbox, který přidal celých 30Nm a 2 myši k výkonu. Po tomto zklamání se auto upravovalo u jiného úpravce na míru, ale také to nebylo ono.  A tak jsme přišli na řadu my, kdy jsme nabídli úpravu od APR. Již u APR Stage 1 byl výkonový skok velmi výrazný, u jiného Superbu jsme zde u APR Stage 1 úpravy naměřili 377hp, ale u Stage 1 to neskončilo. V průběhu ladění se dosadilo APR karbonové sání, Wagner Tuning intercooler kit, chladnější zapalovací svíčky, naladění DSG převodovky a nakonec i první díl výfuku od APR, díky kterému jsme mohli zákazníkovi upravit řídící jednotku ze Stage 1 na fázi Stage 2 zdarma.

Denní použitelnost se nijak nezhošila, jen je nyní pod pravou nohou k dispozici daleko více výkonu. Co se týče uživatelské přívětivosti, tak ta byla vylepšena úpravou DSG převodovky. Její nová kalibrace řadí v přívětivějším spektru otáček, a tak se motor tolik netrápí podtáčením a jízda se tak dále uhladila. Převodovka reaguje na zvolený jízdní režim ECO / Normal / Sport výborně a každý řežim je optimalizovaný více do uživatelské přívětivosti, nežli jako v seriovém režimu na plnění nesmyslného režimu testování emisí a spotřeby, při kterém je auto certifikováno pro provoz, a který je diametrálně odlišný od toho, v jakém režimu je auto běžně užíváno. Při nízkých otáčkách, pod 1400ot/min, velmi trpí ojniční i kliková ložiska, a tak APR úprava řídící jednotky nejen že zamezuje nepříjemným vibracím, které motor při podtáčení vydává, ale navíc se zvyšuje i životnost motoru. 

Samotná úprava výkonu je famózní a Superb je nyní co se týče akcelerace velmi potentní auto. Při jednoduchém výpočtu nám vychází výkon 272hp na tunu. Pokud toto srovnáme s velmi ceněnou AUDI RS4 B7 s atmosferickým osmiválcem 4,2 FSI a taktéž se 420ti hp, tak u tohoto vozu vychází poměr váha / výkon na 226hp na jednu tunu. Superb tedy z tohoto porovnání vychází téměř o pětinu lépe, navíc průběh výkonu tomuto vozu velmi sedí. Již ve středních otáčkách má obrovský příval točivého momentu, který si s přehledem poradí s vozem této váhy a maximálního výkonu se dosáhne dříve a drží se v širším spektru otáček. RS4 se oproti tomu musí točit až do nejvyšších otáček a zdaleka napůsobí tak dynamicky, jako tento Superb.

Podívejte se na výsledek. Ještě se bude dosazovat Racingline Performance vstup do turba a druhá část výfuku, a tak výkon třeba ještě povyroste.

Graf z brzdy:

Použité komponenty:

APR Stage 2 úprava řídící jednotky - 

APR TCU úprava DSG převodovky - 

APR Cast Downpipe první díl výfuku - 

APR Karbonové sání - 

APR Karbonové vedení vzduchu - 

APR Hadička chladící kapaliny - 

Wagner Tuning Intercooler kit - 

OEM+ chladnější svíčky - 

Najdi inspiraci v dalších našich projektech

Škoda Octavia II RS TFSI APR Stage ...

Škoda Octavia II RS TFSI APR Stage II+

Další vymazlená Škoda Octavia II RS 2,0 TFSI. Momentálně se vozidlo nachází ve fázi APR Stage II+ s výkonem kolem 270-280hp a upravuje se dál!!

Číst více...

VW Golf 5 GTI APR Stage II+

VW Golf 5 GTI APR Stage II+

Clean style? Asi v ČR nenajdete čistěji upravený VW Golf V GTI. Zvýšení výkonu od APR byla pro toto top auto jasná volba. Sledujte tento projekt pozorně ;)

Číst více...

Škoda Octavia II RS BWA APR Stg2+

Škoda Octavia II RS BWA APR Stg2+

Nejideálnější úprava pro Škodu Octavia II RS s motorem 2,0 TFSI BWA. Zde proběhla úprava APR Stage 2+ s výsledným výkonem 280hp a 436Nm. Perfektní poměr cena / výkon.

Číst více...