Hlavička

VW Golf 5 GTI K04 Upgrade

Představujeme Vám náš exkluzivní projekt VW Golf V GTI upravený na 350hp a 470Nm. Původně jsme doporučovali jít na výkon 270-280 koní, což by odpovídalo úpravě Stage II až II+, ale jak se u nás často stává, s jídlem roste chuť a původní plány se mění ;). Začněme ale popořádku, jak šly úpravy postupně.

Vše začalo chipem na 241koní a 355Nm, po kterém auto citelně ožilo. Majitel chtěl výkon dále podpořit, a tak hledal po internetu nějaké díly, které by výkon dále zvedly. Naše konkurence má povětšinou své eshopy dosti nepřehledné nebo ani pořádně nevědí co prodávají a nedokáží tak poradit. To samozřejmě není náš případ, a tak se u nás objednalo sportovní sání od firmy Neuspeed, po kterém výkon vzrostl na 248koní a 358Nm. To už byl zákazník v kontaktu s námi a prodiskutovali jsme následující úpravy. Další na řadě byl sportovní výfuk od firmy Blueflame Performance, který si s tímto autem sedl velmi dobře a chladnější svíčky NGK, které se starají o správné zapalování. GTIčko nabralo další dech, zlepšily se reakce na sešlápnutí plynu, nárust výkonu byl lineární a provázel ho pronikavý zvukový doprovod. Další zvyšování výkonu jsme vzhledem k finanční náročnost moc nedoporučovali, ale když má někdo sen, je třeba ho plnit!

Motor AXX není, narozdíl třeba od BWA, příliš vhodný pro výkony nad 300koní. Proto se muselo přistoupit k jeho zesílení. Dosadily se kované písty s nižší kompresí JE, kované ojnice Integrated Engineering a celé se to zpečetilo pevnostními šrouby ARP a keramickými ojničními ložisky Calico. O nafouknutí pořádného stáda koní se postaral K04 turbokit od CTS Turbo, které chladil velký intercooler kit od stejné firmy. Řádnou dávku ovsa pak poskytly S3 vstřikovače, kterým dodává palivo vysokotlaká palivová pumpa Autotech. Aby se celý výkon přenesl na silnici, tak jsme přistoupili k přeobložení originální spojkové lamely organikou a mohlo se jít ladit. Výkon, který se podařilo naladit, daleko předčil naše očekávání a jeho hodnota 370hp a 500Nm byla více než ohromujicí.

Z auta se stala střela, kterou bylo potřeba zkrotit. O to se postaral kompletní stavitelný podvozek od Solo Werks, který dodal potřebnou jistotu nad ovládáním a přitom autu zachoval komfort. Později byl ještě doplněný o stabilizátory Eibach Anti-roll-kit. O brždění se nově starají čtyřpístkové brzdy z AUDI TTRS s kotouči o průměru 370mm.

Bohužel spojka tento nápor nevydržela dlouho, a tak se do převodovky nastěhoval kit se zesíleným přítlačným talířem a keramickou lamelou od SACHS Performance. Sání Neuspeed bylo vyměněno za odcloněné od firmy CTS Turbo, aby se zlepšilo nasávání chladnějšího vzduchu a doplnilo tak další díly od CTS Turbo.

Máte zájem o podobnou úpravu svého auta? Kontaktujte nás. Nabídneme Vám nejlepší řešení a podporu na trhu.

VW Golf V GTI

Motor: 2,0 TFSI AXX

Úpravy:

6/2012

Základní úprava ŘJ

Výkon: 241 koní 355Nm

8/2012

Sání Neuspeed P-Flo pro 2,0TFSI  - 2014 nahrazeno sáním CTS Turbo

Výkon: 248 koní 358Nm

11/2012

Kompletní nerezový výfuk Blueflame Performance bez katalyzátoru - už se nevyrábí, nahradil ho výfuk BCS viz:  

Chladnější svíčky NGK

Výkon:

 

3/2013

CTS Turbo turbokit K04  

CTS Turbo celohliníkový Intercooler  

Integrated Engineering kované ojnice  

JE kované písty 

ARP Pevnostní šrouby

Calico ojniční ložiska

Autotech vysokotlaká palivová pumpa

OEM S3 vstřikovače 

OEM RS4 ventil tlaku paliva 

Úprava řídící jednotky na míru

Výkon: 370 koní 500Nm

- bohužel úprava nebyla úplně ideální a objevovaly se problémy se surgováním turbodmychadla. To bylo vyřešeno v roce 2014 přechodem na úpravu řídící jednotky od APR

Podvozek:

Sportovní podvozek Solo-Werks 

Brzdy z VW Golf VI R

Motor:

APR úprava řídící jednotky pro K04 turbodmychadlo a RFD kit 

GFB DV+ upgrade originálního přepouštěcího ventilu 

CTS Turbo sportovní odcloněné sání 

CTS Turbo RFD kit pro odstranění vířivých klapek 

Podvozek:

Eibach Anti-Roll-Kit stabilizátory 

Video:

Najdi inspiraci v dalších našich projektech

VW Golf 6 R 377hp APR Stage II+

VW Golf 6 R 377hp APR Stage II+

Kompletní úprava VW Golf VI R na výkon 377hp a 504Nm za použití nejkvalitnějších produktů od CTS Turbo, Forge Motorsport a doladění od APR

Číst více...

VW Golf 5 GTI APR Stage II+ RFD

VW Golf 5 GTI APR Stage II+ RFD

Další náš projekt, který je naladěn na nejpopulárnější výkonovou úroveň APR Stage II+ RFD. Podívejte se, jak takováto úprava vypadá. Vše za použití nejkvalitnějších produktů od CTS Turbo, APR a Eibach....

Číst více...

VW Golf 7 GTI APR Stg1 320hp

VW Golf 7 GTI APR Stg1 320hp

320 Hp a 508 Nm v dalším atraktivním balení. Stačí jemné doladění a s autem to udělá divy. Podívejte se, jak se dá pořádně upravit Das Auto.

Číst více...