Hlavička

VW Golf 5 GTI Pirelli Edition APR Stage II+

Představujeme Vám náš další projekt v podobě úpravy VW Golf 5 GTI Pirelli Edition na výkon cca 340 koní a 440 Nm. Pirelli Edition není jen o vzhledu, tento model má i velký potenciál v ladění výkonu. Pod kapotou tohoto kanárkově žlutého auta se totiž nachází podladěný motor z AUDI S3. Úkol byl tedy jasný, dát dohromady všechny zatoulané a odpočívající koně a přidat k nim ještě další navíc. Bez hardwarových úprav bychom se těžko dostávali nad 300 koní, a tak se s úpravou vyměnily i některé klíčové komponenty, které mají velký vliv na výkon. Auto mělo také původně chip od jedné švédské firmy, ale vzhledem k tomu, že majitel nebyl plně spokojený, chtěl jít s výkonem výš a tato firma již neměla co nabídnout, tak se úprava završila přehráním map do Řídící jednotky od APR na fázi Stage II+. Vraťme se ale k mechanickým úpravám. Vzhledem k tomu, že už od počátku bylo jasno, že se půjde s výkonem na úroveň APR Stage II+, tak se dosadil první díl výfuku od APR se sportovním katalyzátorem, který se napojil na seriový zbytek výfuku a musela se pořídit i vysokotlaká palivová pumpa HPFP, kde si majitel zvolil pumpu od firmy LOBA Motorsport. Aby motor při zvýšeném výkonu běžel efektivně, vylepšilo se i chlazení stlačeného vzduchu dosazením originálního intercooleru z AUDI S3. To se stejně jako HPFP okamžitě pozitivně projevilo na výkonu, ale plný potenciál těchto komponent využil až chiptuning od APR. APR sice uvádí větší nárust výkonu, je ovšem potřeba mít i sportovní sání, které si majitel nepřál a chtěl zachovat původní papírový vzduchový filtr, který je zde umístěn dosti nevhodně v krytu motoru, což výsledný výkon dosti omezuje. Ale třeba dojde i na tuto úpravu a věříme, že dosazením sání od Volkswagen Racing by šel výkon dosti výrazně za hranici 350ti koní.

Máte zájem o podobnou úpravu svého auta? Kontaktujte nás. Nabídneme Vám nejlepší řešení a podporu na trhu.

  

Motor:

2,0 TFSI

Úprava z 230ti hp na 340+hp

Komponenty:

APR Stage II+ úprava řídící jednotky 

APR 1. díl výfuku se sportovním katalyzátorem 

LOBA Motorsport vysokotlaká palivová pumpa HPFP 

OEM AUDI S3 intercooler 

Podvozek:

Eibach Sportline sportovní pružiny 

Najdi inspiraci v dalších našich projektech

Škoda Octavia III RS 316+hp APR ...

Škoda Octavia III RS 316+hp APR Stg 1

Škoda Octavia III RS 2,0 TSI 316+hp? U nás žádný problém!!! Přečtěte si jak snadno si s tímto výkonem Octavia poradí a jak se dá dále vymazlit.

Číst více...

VW Golf 5 GTI APR Stage II+ RFD

VW Golf 5 GTI APR Stage II+ RFD

Další náš projekt, který je naladěn na nejpopulárnější výkonovou úroveň APR Stage II+ RFD. Podívejte se, jak takováto úprava vypadá. Vše za použití nejkvalitnějších produktů od CTS Turbo, APR a Eibach....

Číst více...

Škoda Octavia II RS TFSI APR Stage ...

Škoda Octavia II RS TFSI APR Stage II+

Další vymazlená Škoda Octavia II RS 2,0 TFSI. Momentálně se vozidlo nachází ve fázi APR Stage II+ s výkonem kolem 270-280hp a upravuje se dál!!

Číst více...