VW Golf 6 GTI K04 Upgrade
Kompletní úprava VW Golf 6 GTI na výkon 350koní a 500Nm. Úprava probíhala ve dvou fázích, jak už to někdy bývá, když výkon stále nestačí. Začalo se v roce 2011, kdy se pořídil kompletní výfuk Blueflame Performance od turba bez katalyzátoru a K&N vložka filtru do filterboxu. S těmito mechanickými úpravami se provedla i optimalizace řídící jednotky motoru od firmy www.profituning.com. Výsledný výkon 281koní a 388Nm je více než pěkný a auto s tímto výkonem odjezdilo bez problémů sezónu 2011.
Vzhledem k brzdám, které byly v základu nedostatečné, tak se přistoupilo k výměně. Na zadní nápravu se nastěhovaly brzdiče z VW Golf 6 R a na předek byly dopasovány 6ti pístkové brzdiče Brembo s 350x32mm kotouči. Aby se zamezilo vůlím seriových silentbloků, tak se na přední nápravě vyměnily za tvrdší silentbloky od firmy Powerflex.
Rok 2012 byl ve znamení dalšího zvyšování výkonu a podstatného zlepšení jízdních vlastností. Původní turbodmychadlo už nenabízelo další prostor pro zvyšování výkonu, a tak se přistoupilo k výměně za turbokit s turbodmychadlem K04. Toto turbodmychadlo je opravdu skvělý upgrade, který díky svému odlehčenému billet kompresorovému rotoru a twin scroll výfukové části, dokáže nabídnout skvělý výkon, rychlé reakce a brzký náběh. Aby toto turbodmychadlo pracovalo efektivně, bylo potřeba vyměnít seriový intercooler, který už pomalu nestačil při prvním zvýšení výkonu, za intercooler z AUDI S3 doplněný ještě o Twintercooler od Forge Motorsport. Na straně sání byl odstraněn seriový filterbox a na jeho místo se nastěhovalo sání Twintake s dvěmi odcloněnými filtry, taktéž od Firmy Forge Motorsport. To vše, navíc ještě s novými svýčkami NGK, bylo doladěno firmou www.tdichip.cz na výkon 350koní a 510Nm
Vhledem k tomu, že tento výkon je o 140koní a 230Nm vyšší, než ze kterého se vycházelo, bylo potřeba sáhnout i k větším úpravám na podvozku. Auto disponuje elektromagnetickým podvozekem DCC se štelováním tuhosti, který byl doplněn o sportovní pružiny Eibach Pro-Kit, které s tímto podvozkem fungují naprosto skvěle. Aby se výkon přenesl na přední kola, byla seriová spojková lamela obložena organikou a převodovka dostala samosvorný diferenciál Wavetrac.
Díky všem těmto úpravám se z tohoto auta stala nenápadná střela, která dokáže potrápit i daleko silnější auta s cenovkou daleko přesahující milión korun. Auto několikrát navštívilo Autodrom Most, i za špatného počasí, kde se naplno ukázala výhoda samosvorného diferenciálu Wavetrac, tak na autodromu v Sosnové, na Czechringu nebo i na závodech do vrchu viz video. Všude fungovalo znamenitě a jsme proto náležitě hrdí na tuto úpravu a přejeme šťastnému majiteli mnoho kilometrů bez nehody a s úsměvem od ucha k uchu :)
Máte zájem o podobnou úpravu svého auta? Kontaktujte nás. Nabídneme Vám nejlepší řešení a podporu na trhu.
Úpravy:
Motor 2011:
Kompletní výfuk Blueflame Performance bez katalyzátoru
K&N Filtr ve filterboxu
Chip na míru od www.Profituning.sk zprostředkovaný na pobočce www.chipforum.cz
Výkon: 281koní a 388Nm
Podovozek 2011:
Powerflex silentbloky na přednim rameni.
Přední 6ti pístkové brzdiče Brembo z Porsche, 350x32 kotouče
Zadní brzdiče z Golf R
Video výfuku:
...............................................................................................................................................................................................................................
Motor 2012:
Turbodmychadlo KKK z AUDI S3 K04-0064
Twintercooler Forge Motrosport
Forge Motorsport Twintake sání pro Golf R (upraveno pro použití na GTI)
Kompletní výfuk Blueflame Performance bez katalyzátoru
Úprava Řídící jednotky od TDIchip pro palivo E85
Výkon: 350koní a 500Nm
Podovozek 2012:
Wavetrac samosvorný diferenciál
Powerflex silentbloky na přednim rameni.
Přední 6ti pístkové brzdiče Brembo z Porsche, 350x32 kotouče
Zadní brzdiče z Golf R
Exteriér 2012:
Přední nárazník + prahy Edice 35
Kola potažená oranžovo-červenou folií
Představujeme Vám tohoto chuligána, který opustil svých 200koní a zařadil výkonový stupěň K04. Přečtěte si, jak toto auto prošlo úpravami od chipu až po 350+hp a 470Nm!!
Cílem bylo udělat nenápadnou střelu s 340+hp. Opravdu jde být se žlutým autem nenápadný? My bychom tuto žlutou bestii radši nedráždili ;)