Hlavička

VW Golf 6 R 377hp APR Stage II+

Představujeme Vám tuto exkluzivní úpravu VW Golf VI R. Konečný výkon plánujeme 360+hp a 480+Nm (brzy bude změřeno). Zákazník nás oslovil s jasným cílem získat veškerý potenciál, který tento motor nabízí. Po zvážení všech variant se vybraly produkty od CTS Turbo, Forge Motorsport a vzhledem k tomu, že jsme v tu chvíli získali výhradní zastoupení od APR, tak byla jasná volba i APR úprava řídící jednotky. 

Zprvu byly namontovány produkty od Forge Motorsport, které jsme v zápětí doplnili o chiptuning od APR na fázi Stage I s podporou sportovního sání. Celkem nevýrazné auto s trochu gumovým nástupem výkonu vyrazně ožilo. Zlepšily se reakce na sešlápnutí plynového pedálu a díky sání se zlepšil i náběh turbodmychadla. Auto nyní zabíralo podstatně dříve a s lineárním nárustem výkonu až k omezovači se eRko stalo příjemnější jak pro běžné ježdění, tak získalo i trochu jiskru, která mu v serii chyběla. To podstatné se ale stalo až po namontování dílů od CTS Turbo. 

Nahrazením velmi restriktivního originální výfuku, precizním kouskem od CTS Turbo, mohlo začít turbodmychadlo dýchat naplno. Aby už nic nebránilo potenciálu tohoto motoru, zvýšila se účinnost chlazení stlačeného vzduchu, dosazením velkého intercooler kitu od CTS turbo a aby mohl vzduch do motoru proudit hladce, tak se vyměnilo i plastové sploštělé vedení ke škrtící klapce a odstranily se vířivé klapky v sání. Vše od CTS Turbo. 

Po namontování všech dílů zbývalo už jen jediné. Optimalizovat Řídící jednotku na míru novým komponentům. Jako jediní v ČR nabízíme upgrade na další fázi zdarma, čehož jsme využili i zde. Po doladění se z původně dosti gumového auta stal stroj na zážitky. Jízdní, zvukový a výkonový projev tohoto eRka je tak odlišný, v dobrém slova smyslu, že tuto úpravu doporučujeme každému. Tak moc nás toto auto uchvátilo svým jízdním projevem.

Turbodmychadlo začalo zabírat zase o kousek dříve a ještě více se zlepšily reakce motoru. Příval výkonu je lineární s obrovským nárustem točivého momentu ve středních otáčkách. Ručička otáčkoměru během chvilky profackuje omezovač, jako ze scénky z filmu Slunce seno... Auto neustále dává najevo, že je pod kapotou bomba a vy máte červené tlačítko pod svou pravou nohou. Je pak jen na Vás, kdy jí odpálíte. Jedním si ale můžete být jistí. Stovka pod 5s a maximálka kolem 280km/h nebude problém kdykoliv si vzpomenete.

Tímto jsme ale ještě neskončili. Celý rok eRko jezdilo bez problémů, ke vší spokojenosti majitele. Tedy až na takové to malé svrbění, kdy si člověk řekne, že by chtěl přeci jen ještě trochu více. Proto jsme přistoupili k poslednímu kroku, který měl vliv na výkon a dosadili jsme tak vysokotlakou palivovou pumpu od firmy AUTOTECH. Abychom využili její potenciál naplno, tak jsme pro tuto úpravu optimalizovali Řídící jednotku na fázi APR Stage II+, kterou měl zákazník samozřejmě zdarma. 

Výsledek dokonce předčil naše očekávání a s výkonem 377 koní a 504 Nm jsme více než spokojení. Však se podívejte dolu na druhý graf.

Samozřejmě auto není jen o výkonu, a tak jsme provedli cílené úpravy i na podvozku. Vyměnili jsme kompletní tlumiče i pružiny za výškově stavitelný kit Pro-Street-S od Eibachu a o náklony se nově starají stabilizátory Anti-Roll-kit od stejné firmy. V plánu je ještě nahrazení seriových silentbloků excentrickými s Anti-Lift kitem od firmy SuperPro a o brždění se už starají velké brzdy původně z AUDI TT RS. Tímto bychom tento projekt úspěšně završili a majiteli přejeme mnoho zábavných kilometrů za volantem. Snad i Vám se dokončení tohoto projektu líbilo nebo, že by to ještě nebyl tak úplně konec?... :)

Zaujal Vás tento projekt? Napište nám. Stejné úpravy můžeme nabídnout i pro ostatní auta se stejnou technikou jako jsou:

AUDI A1 Quattro

AUDI S3 / TTS

SEAT Leon Cupra / Cupra R

VW Golf 5 Edition 30

VW Golf 6 GTI Edition 35

VW Golf 6 R

VW Polo R WRC

 

Výchozí motorizace:

2,0 TFSI 265hp a 350Nm

Chiptuning:

APR Stage II s podporou výfuku, sportovního sání a RFD kitu 

- Stage II je pro toto vozidlo také k dispozici. Ke každé Stage úpravě je k dispozici ještě další doladění buď jen na sání, RFD nebo pro obojí jako v tomto případě.

Hardwarové úpravy:

CTS Turbo Turboback výfuk se sportovním katalyzátorem 

CTS Turbo Intercooler kit 

CTS Turbo vedení ke škrtící klapce 

CTS Turbo RFD kit pro odstranění vířivých klapek 

Forge Motorsport Twintake sání 

Forge Motorsport BOV 

SACHS Race spojková sada 

Podvozek:

Eibach Pro-Street-S výškově stavitelný podvozek 

Eibach Anti-Roll-Kit 

Graf výkonu:

Chiptuning:

APR Stage II+ s podporou výfuku, HPFP, sportovního sání a RFD kitu 

- majitel využil možnost updatu chipu pro nově namontovanou komponentu zdarma

Hardwarové úpravy:

AUTOTECH HPFP vysokotlaká palivová pumpa - na dotaz

Graf výkonu:

Video:

Najdi inspiraci v dalších našich projektech

VW Golf 5 GTI K04 Upgrade

VW Golf 5 GTI K04 Upgrade

Představujeme Vám tohoto chuligána, který opustil svých 200koní a zařadil výkonový stupěň K04. Přečtěte si, jak toto auto prošlo úpravami od chipu až po 350+hp a 470Nm!! 

Číst více...

VW Golf 5 GTI APR Stage II+

VW Golf 5 GTI APR Stage II+

Clean style? Asi v ČR nenajdete čistěji upravený VW Golf V GTI. Zvýšení výkonu od APR byla pro toto top auto jasná volba. Sledujte tento projekt pozorně ;)

Číst více...

VW Scirocco R DSG 388hp - Závodní v...

VW Scirocco R DSG 388hp - Závodní vůz

Úprava vozu VW Scirocco R DSG na 388hp a 470Nm pro potřeby závodního týmu Zajezdíme.cz. Jedná se o druhý nejsilnější motor 2,0 TFSI se seriovým K04 Turbodmychadlem v ČR.

Číst více...