Hlavička

VW Golf 6 R APR TTE420

S potěšením Vám představujeme další náš projekt v podobě tohoto komplexně upraveného VW Golf 6 R. Majitel byl již v úpravách VW zběhlý, a tak nás rovnou kontaktoval nějen jakožto prodejce dílů, ale jako úpravce, který dokáže nabídnout celkové nejlepší řešení.

Auto a jeho technika je nám v tomto případě dobře známá, a tak jsme se mohli pustit do úprav. Základ byl seriový Golf s kompletním výfukovým systémem Milltek Sport a se sportovními pružinami. Né vše bylo ideální, ale svůj účel to plnilo, takže jsme jejich náhradu něčím lepším nechali na později a vrhli se zpočátku na úpravy, které by měly největší vliv na skok ve výkonu.

První věc, která přišla tedy na řadu, byla precizní úprava řídící jednotky od APR na fázi Stage 2, jinými slovy úprava optimalizovaná pro kompletní výfuk. Auto tak ze svých seriových 265ti koní udělalo obrovský skok na cca 330 koní a již začalo dávat najevo, že ten potenciál zde je veliký. Další neduha seriového motoru je sací trakt, který zejména u tohoto silnějšího 2,0 TFSI je velkou restrikcí. Proto se dosadilo odcloněné sportovní sání od Volkswagen Racing, na které se znovu optimalizovala řídící jednotka od APR s podporou výfuku a sání. Tyto další updaty map v řídící jednotce v rámci zachování turbodmychadla má každý zákazník již zdarma (kromě dosazení jiného prvního dílu výfuku než od APR, zde je příplatek).

Auto již jelo velice dobře a i díky sání pěkně "odfukovalo", ale ten největší skok se stal po namontování vysokotlaké palivové pumpy od APR a po dalším doladění na ní. Díky tomu jsme využily maximální potenciál tohoto motoru se seriovým turbodmychadlem a další úpravy již byly prováděny jako menší optimalizace s cílem odstranit restrikce a poddimenzované seriové díly. Proto se dosadil lepší chladič stlačeného vzduchu také od APR, tepelný štít pod sání, aby se zvýšila jeho efektivita a dosadil se CTS Turbo revamp kit, který odstraňuje možné problémy seriového PCV ventilu a trochu zamezuje zanášení sacích kanálků olejem. V této fázi se výkon pohybovat kolem 365-380hp.

Auto již mělo posílený motor, dosadily se i brzdy a nyní přišel řada na vzhled. Zde nebylo o čem přemýšlet a na auto tak přišlo přední lízátko a spoiler pátých dveří od firmy SRS-Tec, díky kterým auto náramně prokouklo. Je až s podivem, jak moc udělají tyto dvě malé věci na vzhledu.

Jízdní vlastnosti toto auto nemělo marné, ale jaký skok se stal po namontování KW DCC stavitelného podvozku, to asi nikdo nečekal. V Race módu je auto opravdu tvrdé jak motokára a naopak v komfortním módu se z toho stal perfektní polykač kilometru. Opravdu není lepší podvozek pro Vaše auto s DCC. Podvozku sekundují odlehčená přední ramena SuperPro s větším odklonem a anti lift kitem, které se starají a potlačení nedotáčivosti a dále posouvají jízdní vlastnosti na úroveň, kterou budou závidět i mnohé jiné původně sportovnější automobily.

Poslední menší optimalizace se týkala výfuku, kde Milltek dosti hučel a duněl, takže se prozatím přistoupilo k výměně prvního dílu výfuku, za Downpipe výfukový systém od APR, který za katalyzátorem má navíc rezonátor, který výfuk lehce uklidnil. I tak se ale později přistoupilo i k výměně zbylého výfuku za systém od Corsa Performance, který již problém s dunění zcela odstranil a posunul zvuk do úplně jiné dimenze.

Auto takto fungovalo velice dobře a spolehlivě, ale přeci jen se po čase zachtělo dalšího výkonu navíc, a tak se v roce 2016 přistoupilo k poslední radikální přestavbě. Zesílil se motor kovanými písty, ojnicemi, lepšími ložisky, pevnostními šrouby, tužšími ventilovými pružinami a odolnějšími výfukovými ventily. Na takto přestavěný motor se dosadilo větší turbodmychadlo TTE420 s doladěním od APR a výsledným výkonem 400+hp. Auto je nyní extrémně rychlé s velmi dobrým průběhem a špičkovým maximálním výkonem.

Máte zájem o podobnou úpravu svého auta? Kontaktujte nás. Nabídneme Vám nejlepší řešení a podporu na trhu.

Fotogalerie:

  

  

  

Sociální média:

Pro tento projekt jsme vytvoři i svojí vlastní Facebookovou stránku, kde naleznete více fotek a častější aktualizace:

https://www.facebook.com/Golf6rcz

Zároveň můžete sledovat i skupinu věnovanou našim spokojeným zákazníkům:

https://www.facebook.com/HardcoreHaters

Úpravy:

Motor:

APR Stage 2+ úprava řídící jednotky 

APR HPFP vysokotlaká palivová pumpa 

APR Downpipe výfukový systém 

APR Intercooler kit 

APR Boost tap 

APR robustní držák lanovodů 

CTS Turbo Tepelný štít 

CTS Turbo Revamp kit 

CTS Turbo zkrácené řazení 

Milltek Sport catback výfuk 

Sachs Race spojková sada 

Volkswagen Racing Sportovní sání 

Podvozek:

KW DCC stavitelný podvozek 

SuperPro kovaná ramena s Anti-lift kitem a větším odklonem 

Brzdy:

Přední 8mi pístkové brzdiče z AUDI RSQ5 s Wave kotouči

Zadní odsazený brzdič pro větší Wave kotouč

Vzhled:

APR znak do volantu 

SRS-Tec lízátko předního nárazníku 

SRS-Tec spoiler zadních dveří 

* v případě, že jste u nás nenalezli použité díly a máte o ně zájem, tak nás prosím kontaktujte. Z časových důvodů není v našich silách mít vše hned zadané na eshopu.

APR TTE420 úprava řídící jednotky 

TTE420 Turbodmychadlo 

Corsa Performance Catback výfuk 

APR Zkrácené řazení 

Integrated Engineering vložky táhel řazení 

Integrated Engineering Oil Catch Tank 

CTS Turbo vedení ke škrtící klapce 

Wössner kované písty 

APR Kované ojnice 

Calico hlavní ložiska 

Calico Ojniční ložiska 

ARP pevnostní hlavové šrouby 

  

  

Najdi inspiraci v dalších našich projektech

VW Golf 7 GTI APR Stg1 320hp

VW Golf 7 GTI APR Stg1 320hp

320 Hp a 508 Nm v dalším atraktivním balení. Stačí jemné doladění a s autem to udělá divy. Podívejte se, jak se dá pořádně upravit Das Auto.

Číst více...

Škoda Superb III 421hp 574Nm!!! ...

Škoda Superb III 421hp 574Nm!!! APR Stage 2

Český RS4 bijec v podobě uhlazené Škody Superb. Nejsilnější Super v čechách je nenápadný manažerský vůz, který překvapí opravdu hodně lidí.

Číst více...

VW Scirocco R DSG 388hp - Závodní v...

VW Scirocco R DSG 388hp - Závodní vůz

Úprava vozu VW Scirocco R DSG na 388hp a 470Nm pro potřeby závodního týmu Zajezdíme.cz. Jedná se o druhý nejsilnější motor 2,0 TFSI se seriovým K04 Turbodmychadlem v ČR.

Číst více...