Hlavička

VW Golf 6 R DSG APR Stage 2+ 360+hp

Představujeme Vám další náš projekt v podobě VW Golf 6 R DSG, který dospěl do finální fáze APR Stage 2+. Díky tomu se využil plný potenciál tohoto motoru se seriovým turbodmychadlem.

Majitel, automobilový zákavodník, byl dlouhou dobu relativně spokojen se seriovým eRkem. Když ale máte kolem sebe tolik upravených aut, tak Vám to nedá. Jako první tedy přišla na řadu úprava řídící jednotky na fázi APR Stage 1, která kompletně transformovala auto. Již seriový Golf R nejede špatně. Po úpravě se ale jeho síla projeví naplno. Není to jen o výkonu, ale hlavně o průběhu, reakcí motoru na Vaše povely a celkově větší chutí motoru hnát se do otáček. Navíc je samotná úprava i perfektně optimalizovaná pro DSG převodovku, která po úpravě řadí daleko lépe. Nemusí tolik podřazovat, kolikrát nechá zařazený kvalt, jelikož ví, že i na stávající převodový stupeň má auto dostatek výkonu k akceleraci. Díky tomu odpadlo zbrklé podřazování o několik stupňů a řazení je tak o mnoho čitelnější a příjemnější. Tyto všechny aspekty úprava pozitivně ovlivní a vy tak máte větší kontrolu nad autem.

To už ale bylo rozhodnuto o dalších úpravách, a tak následovala lehká úprava podvozku, která dala autu se zvýšeným výkonem potřebnou jistotu, kterou každý majitel jistě ocení a nejinak tomu bylo i zde. Auto vypadá lépe, chová se sportovnějí, není tak "nervózní" v extrémních situacích a přitom komfort se nějak nezhoršil. Naopak nové nastavení autu sedí daleko lépe. Vzhledem k lačnosti po výkonu se dosadilo i sportovní sání od Racingline Performance, na která zákazník dostal, jak už je u APR zvykem, upgrade map v řídící jednotce pro toto sání zdarma.

Dále už se šlo jen s výkonem zase nahoru, kdy jsme se vydali směrem optimalizace sacího traktu. Dosadil se v sacích parohách RFD kit pro odstranilění vířivých klapek, kdy se při montáži i vyčistily sací kanálky od nánosů. To je velice dobrý servisní zákrok, který autu velice prospěje a na výkonu se také podepíše. Na tyto úpravy proběhlo doladění řídící jednotky, které měl majitel opět zdarma. U APR neplatíte znovu a znovu za doladění na další komponenty v rámci zachování turbodmychadla jako u konkurence (kromě dosazení jiného prvního dílu výfuku než od APR, tam je příplatek).

Nakonec se přistoupilo i k dosazení prvního dílu výfuku od Milltek Sport a vysokotlaké palivové pumpy od Autotech s finálním doladěním řídící jednotky na dfázi APR Stage 2+, čímž se tento vůz dostal na své max. 

Máte zájem o podobnou úpravu svého auta? Kontaktujte nás. Nabídneme Vám nejlepší řešení a podporu na trhu.

Výchozí motorizace:

2,0 TFSI 265hp a 350Nm

Chiptuning:

APR Stage I s podporou sportovního sání a RFD kitu 

Hardwarové úpravy:

APR RFD kit 

Volkswagen Racing sportovní sání 

CTS Turbo tepelný štít 

Milltek Sport Catback výfuk 

Podvozek:

Volkswagen Racing sportovní pružiny 

   

Doladění od APR na fázi APR Stage 2+ - 

Milltek Sport první díl výfuku - 

Autotech vysokotlaká palivová pumpa - 

Finální výkon: 361hp a 487Nm

 

Najdi inspiraci v dalších našich projektech

Škoda Octavia III RS 329hp APR ...

Škoda Octavia III RS 329hp APR Stage 1

Škoda Octavia 3 RS. Úprava motoru od APR s odbržděným výkonem 329 koní a 523 Nm. Přečtěte si o této Octavii více. Zatím nejrychlejší Octavia RS na Autodromu v Mostě.

Číst více...

AUDI S3 2,0 TFSI APR Stage II+...

AUDI S3 2,0 TFSI APR Stage II+ 377hp

AUDI S3, které si prošlo postupnou úpravou skrz různé Stage až do zatím finální APR Stage 2+ s výkonem 377hp a 500Nm

Číst více...

Škoda Octavia II RS TFSI APR Stage ...

Škoda Octavia II RS TFSI APR Stage II+

Další vymazlená Škoda Octavia II RS 2,0 TFSI. Momentálně se vozidlo nachází ve fázi APR Stage II+ s výkonem kolem 270-280hp a upravuje se dál!!

Číst více...