Hlavička

VW Golf 7 GTI APR Stg1 320hp

 

VW Golf VII GTI je sám o sobě dosti schopné auto. Jenže.... Vždy se najde způsob, jak z dobrých věcí udělat ještě lepší a to my umíme nejlépe!!! Pokud si auto chcete užívat a ne se s ním trápit, tak je vždy důležité začít upravovat u profesionálů a kvalitními produkty. Vzhledem k tomu, že jsme součástí předního světového úpravce koncernových vozů APR a jiné než kvalitní produkty nenabízíme, tak jste na správné adrese.

I když se nejedná o Performance verzi a není tak osazena samosvorným diferenciálem, tak stejně jako u námi upravené Octavie III RS, není problém s přenosem výkonu. O to se stará zakomponovaný "Torque Management" v APR Stage I úpravě, který posílá na přední kola jen tolik výkonu, kolik je schopné auto aktuálně přenést. Tato chytrá úprava se stará o to, abyste mohli, místo nesmyslného pálení gum, kdykoliv razantně akcelerovat. Tomu se u APR říká "výkon bez kompromisů".

Ač se to nezdá, tak i když se zvedl výkon o třetinu a dosadil se sportovnější podvozek, tak si auto zachovalo perfektní denní použitelnost. Průběh výkonu je lineární a dá se perfektně dávkovat. Sportovní pružiny zbavily auto nejisté plavnosti a daly mu krásný předvídatelný charakter, aniž by se zhoršil komfort. To jsou atributy, které ocení nejen automobilový nadšenec, ale i běžný uživatel.

O to také majiteli šlo. Udělat takové zásahy do vozidla, které plně využijí jeho potenciál a udělají z něj tak maximálně nenápadnou střelu. To se povedlo a jak si můžete přečíst v citacích na konci článku, tak je majitel velice spokojený. Díky tomu už se plánují i další úpravy, které auto posunou zase o veliký kus dál. Sledujte tedy tento projekt pozorně. Máte se na co těšit! ;). Pokud se Vám tento projekt líbí nebo Vás cokoliv zajímá, tak nám můžete nechat nějaký komentář dole na stránce.

Máte zájem o podobnou úpravu svého auta? Kontaktujte nás. Nabídneme Vám nejlepší řešení a podporu na trhu.

  

Motor:

APR Stage 1 95oct úprava řídící jednotky 305hp a 503Nm 

APR Karbonové sání 

 

Jak vidíte, stačí málo a auto se posune o obrovský kus dále. My bychom k této úpravě doporučili i lepší mezichladič stlačeného vzduchu (intercooler), který zde trochu limitoval výkon ve vysokých otáčkách. Jinak za nás výborná úprava, která již roky bezproblémově funguje.

Podvozek:

Eibach Pro-Kit sportovní pružiny 

Zde fotky před a po:

 

Jak vidí majítel tuto úpravu?

Zde pár citací z diskusního fora:

"musim říct, že je to hoodně návykový"

"druhý den s APR Stage I.. po vyspání se a vystřízlivění z včejesi euforie, můžu objektivne říci, že je to pořád neskutečná pecka! jak sem byl doposud velmi nadšenej, štastnej a spokojenej se syrovym GTI 220k, tak ted, ted je to uplne jinej level! Kombinace VW Golf 7 GTI a 300+k s kroutakem 500+Nm pri cca 1400 kg = absolutni pecka! Jizdni vlastnosti, nadherne kazdodenne pouzitelny auto a kdyz se mu slapne na krk, tak se projevi jeho neskutecny vykonovy hodnoty krasnej prubeh kroutaku, velice dobre funguje prenost brutalni sily na vozovku i bez diferencialu.. s vypnutejma systemama sem si trosku zagumoval :twisted: ale jinak neskutecna parada"

"obrovsky narust proti standardu!!! A dokonce mam i pocit, že je linearnejsi prubeh kroutaku a vykonu :good: "

"investice nelituji, posunulo to GTI o level vejs, maximalni spokojenost"

"i po tydnu co sem upgradoval na GTI APR Stage I musim rict, ze me to neprestava bavit :twisted: mozna se budu opakovat, ale nemuzu si pomoct..
- nadherne pouzitelny pro kazdodenni jezdeni
- max kroutak cca 500Nm pri +- 2500ot
- prenos vykonu na vozovku bez komplikaci, nadherne i s vypnutym ESP
- spotreba stejna, mozna nizsi
- lepsi zvuk
- mno a pri seslapnuti plynu neskutecnej nastup vykonu a premena v neskutecnou raketu :twisted: 
kdo uz se svez, vi o cem mluvim :wink: posunulo to GTI o level vejs ted je to jizda a projev radostnejsi nemenil bych:smoke:"

"A tak se zase vratme na zem a to doslova.. ze o tom porad kecam, ty bruziny Eibach to je pecka, keclo si to o cca 3cm + 1,5cm GTI oproti verzi bez sportovniho podvozku = 4,5 od standartu a to je docela mazec. Narust lepsiho pozitku z jizdy je neskutecnej, luxusni sou prujezdy zatacek bez jakyhokoli naklaneni! :twisted: Pomalu si zvykam i na motokara styl v nastaveni DCC Sport :twisted: "

"Tak tak, drzi to jako pribity! Dneska sem to zkousel v serpentynach se super povrchem, takze DCC Sport (Kart setup :wink: ) a je to k neutrzeni!!! :twisted: "

Najdi inspiraci v dalších našich projektech

AUDI S3 2,0 TFSI APR Stage II+...

AUDI S3 2,0 TFSI APR Stage II+ 377hp

AUDI S3, které si prošlo postupnou úpravou skrz různé Stage až do zatím finální APR Stage 2+ s výkonem 377hp a 500Nm

Číst více...

VW Golf 5 GTI K04 Upgrade

VW Golf 5 GTI K04 Upgrade

Představujeme Vám tohoto chuligána, který opustil svých 200koní a zařadil výkonový stupěň K04. Přečtěte si, jak toto auto prošlo úpravami od chipu až po 350+hp a 470Nm!! 

Číst více...

Škoda Octavia II RS BWA APR Stg2+

Škoda Octavia II RS BWA APR Stg2+

Nejideálnější úprava pro Škodu Octavia II RS s motorem 2,0 TFSI BWA. Zde proběhla úprava APR Stage 2+ s výsledným výkonem 280hp a 436Nm. Perfektní poměr cena / výkon.

Číst více...