Hlavička

VW Golf 7 GTI APR Stg1 320hp

 

VW Golf VII GTI je sám o sobě dosti schopné auto. Jenže.... Vždy se najde způsob, jak z dobrých věcí udělat ještě lepší a to my umíme nejlépe!!! Pokud si auto chcete užívat a ne se s ním trápit, tak je vždy důležité začít upravovat u profesionálů a kvalitními produkty. Vzhledem k tomu, že jsme součástí předního světového úpravce koncernových vozů APR a jiné než kvalitní produkty nenabízíme, tak jste na správné adrese.

I když se nejedná o Performance verzi a není tak osazena samosvorným diferenciálem, tak stejně jako u námi upravené Octavie III RS, není problém s přenosem výkonu. O to se stará zakomponovaný "Torque Management" v APR Stage I úpravě, který posílá na přední kola jen tolik výkonu, kolik je schopné auto aktuálně přenést. Tato chytrá úprava se stará o to, abyste mohli, místo nesmyslného pálení gum, kdykoliv razantně akcelerovat. Tomu se u APR říká "výkon bez kompromisů".

Ač se to nezdá, tak i když se zvedl výkon o třetinu a dosadil se sportovnější podvozek, tak si auto zachovalo perfektní denní použitelnost. Průběh výkonu je lineární a dá se perfektně dávkovat. Sportovní pružiny zbavily auto nejisté plavnosti a daly mu krásný předvídatelný charakter, aniž by se zhoršil komfort. To jsou atributy, které ocení nejen automobilový nadšenec, ale i běžný uživatel.

O to také majiteli šlo. Udělat takové zásahy do vozidla, které plně využijí jeho potenciál a udělají z něj tak maximálně nenápadnou střelu. To se povedlo a jak si můžete přečíst v citacích na konci článku, tak je majitel velice spokojený. Díky tomu už se plánují i další úpravy, které auto posunou zase o veliký kus dál. Sledujte tedy tento projekt pozorně. Máte se na co těšit! ;). Pokud se Vám tento projekt líbí nebo Vás cokoliv zajímá, tak nám můžete nechat nějaký komentář dole na stránce.

Máte zájem o podobnou úpravu svého auta? Kontaktujte nás. Nabídneme Vám nejlepší řešení a podporu na trhu.

  

Motor:

APR Stage 1 95oct úprava řídící jednotky 305hp a 503Nm 

APR Karbonové sání 

 

Jak vidíte, stačí málo a auto se posune o obrovský kus dále. My bychom k této úpravě doporučili i lepší mezichladič stlačeného vzduchu (intercooler), který zde trochu limitoval výkon ve vysokých otáčkách. Jinak za nás výborná úprava, která již roky bezproblémově funguje.

Podvozek:

Eibach Pro-Kit sportovní pružiny 

Zde fotky před a po:

 

Jak vidí majítel tuto úpravu?

Zde pár citací z diskusního fora:

"musim říct, že je to hoodně návykový"

"druhý den s APR Stage I.. po vyspání se a vystřízlivění z včejesi euforie, můžu objektivne říci, že je to pořád neskutečná pecka! jak sem byl doposud velmi nadšenej, štastnej a spokojenej se syrovym GTI 220k, tak ted, ted je to uplne jinej level! Kombinace VW Golf 7 GTI a 300+k s kroutakem 500+Nm pri cca 1400 kg = absolutni pecka! Jizdni vlastnosti, nadherne kazdodenne pouzitelny auto a kdyz se mu slapne na krk, tak se projevi jeho neskutecny vykonovy hodnoty krasnej prubeh kroutaku, velice dobre funguje prenost brutalni sily na vozovku i bez diferencialu.. s vypnutejma systemama sem si trosku zagumoval :twisted: ale jinak neskutecna parada"

"obrovsky narust proti standardu!!! A dokonce mam i pocit, že je linearnejsi prubeh kroutaku a vykonu :good: "

"investice nelituji, posunulo to GTI o level vejs, maximalni spokojenost"

"i po tydnu co sem upgradoval na GTI APR Stage I musim rict, ze me to neprestava bavit :twisted: mozna se budu opakovat, ale nemuzu si pomoct..
- nadherne pouzitelny pro kazdodenni jezdeni
- max kroutak cca 500Nm pri +- 2500ot
- prenos vykonu na vozovku bez komplikaci, nadherne i s vypnutym ESP
- spotreba stejna, mozna nizsi
- lepsi zvuk
- mno a pri seslapnuti plynu neskutecnej nastup vykonu a premena v neskutecnou raketu :twisted: 
kdo uz se svez, vi o cem mluvim :wink: posunulo to GTI o level vejs ted je to jizda a projev radostnejsi nemenil bych:smoke:"

"A tak se zase vratme na zem a to doslova.. ze o tom porad kecam, ty bruziny Eibach to je pecka, keclo si to o cca 3cm + 1,5cm GTI oproti verzi bez sportovniho podvozku = 4,5 od standartu a to je docela mazec. Narust lepsiho pozitku z jizdy je neskutecnej, luxusni sou prujezdy zatacek bez jakyhokoli naklaneni! :twisted: Pomalu si zvykam i na motokara styl v nastaveni DCC Sport :twisted: "

"Tak tak, drzi to jako pribity! Dneska sem to zkousel v serpentynach se super povrchem, takze DCC Sport (Kart setup :wink: ) a je to k neutrzeni!!! :twisted: "

Najdi inspiraci v dalších našich projektech

VW Golf 6 R APR TTE420

VW Golf 6 R APR TTE420

Další z top aut české tuningové scény. Samozřejmě že jsme se na tomto projektu zásadně podíleli. Přečtěte si kam až jsme toto auto vyšvihli.

Číst více...

VW Golf 7R APR stg2 423hp 530Nm

VW Golf 7R APR stg2 423hp 530Nm

Kompletní úprava vozu VW Golfu 7R na 423hp a 530Nm. Ideální úprava do běžného provozu, kdy auto, pokud to po něm řidič bude chtít, poskytne velkou porci zábavy a emocí.

Číst více...

AUDI S3 2,0 TFSI APR Stage II+...

AUDI S3 2,0 TFSI APR Stage II+ 377hp

AUDI S3, které si prošlo postupnou úpravou skrz různé Stage až do zatím finální APR Stage 2+ s výkonem 377hp a 500Nm

Číst více...