Hlavička

VW Golf 7R APR stg2 423hp 530Nm

Představujeme Vám další velmi vyváženou kompletní úpravu vozu VW Golf 7R 2,0 TSI 300hp.

Zde se k vozu přistoupilo velmi komplexně, aby se zlepšila nejen dynamika, ale i jízdní vlastnosti. Díky tomu je auto nyní velmi vyvážené a hlavně zábavné jak na rovince, tak i v zatáčkách. Auto si zachovává běžnou uživatelskou přívětivost, není problém s autem jezdit denně, naopak je auto daleko příjemnější. Vyšší výkon chtějí všichni, ale je důležité, aby měl dobrý průběh, upravila se citlivost plynového pedálu, auto necukalo, aby se prostě řidič s motorem nemusel prát, ale aby se dobře doplňovali. Toto sladění je společně s maximálními výkony u APR priorita a proto APR stojí na vrcholu tuningového řetězce.

Ale zpět k vozu, APR stage 2 je mírně pokročilá úprava, která zachovává seriové turbodmychadlo a seriový vnitřek motoru. Mění se pouze restriktivní věci okolo, jako jsou výfuk, chladič a sací trakt. Tyto věci jsou dymenzovány na spoustu věcí, jen ne pro maximální výkon. Tak tak zvládají seriových 300 koní. Jejich priorita je jinde. Udělat motor co nejtišší, nejgumovější (tím rozuměnjte aby nebyl ostrý, aby ho mohl řídit naprosto každý), aby plnil až nesmyslné emisní regule a podobně. Pokud si chce člověk auto užívat a využívat ho více aktivně, tak se výměně těchto komponent nevyhne, protože právě tyto komponenty stojí mezi zábavou a "nezáživností". 

Co se týče podvozku, tak zde se také přistoupilo k mírně pokročilé úpravě. Dosadily se sportovní pružiny, stabilizátory a silentbloky přední nápravy. To spolu s ostřeji naladěnou geometrií má nyní za následek, že auto je více zábavné, je méně nedotáčivé a dokáže zprostředkovat daleko více adrenalinu. To vše při velkém zachování komfortu.

Tento kompletní balík úprav posouvá toto auto o veliký kus dále. Ale stále se drží toho, pro co je auto určeno. Je určeno pro běžný provoz a tam funguje nejlépe. Motor je příjemný, necuká nekouše, podvozek není uskákaný, je stále pohodlný, ale v zatáčkách a při prudkém brždění dokáže auto kompletně proměnit v zábavnou "pocket rocket"

  

  

Použité komponenty motor:

APR Stage 2 úprava řídící jednotky - 

HHS Spojková sada - 

APR Cast Downpipe první díl výfuku - 

APR Karbonové sání - 

APR Karbonové vedení vzduchu - 

APR Hadička chladící kapaliny - 

APR Intercooler kit - 

Milltek Sport Catback výfuk s rezonátorem - 

OEM+ chladnější svíčky - 

Použité komponenty podvozek:

Eibach Pro-Kit pružiny - 

Eibach Anti-Roll-Kit stabilizátory - 

SuperPro silentbloky přední nápravy - 

Najdi inspiraci v dalších našich projektech

Škoda Octavia II RS BWA APR Stg2+

Škoda Octavia II RS BWA APR Stg2+

Nejideálnější úprava pro Škodu Octavia II RS s motorem 2,0 TFSI BWA. Zde proběhla úprava APR Stage 2+ s výsledným výkonem 280hp a 436Nm. Perfektní poměr cena / výkon.

Číst více...

Škoda Octavia 1,8T RS APR K04

Škoda Octavia 1,8T RS APR K04

Škoda Octavia s motorem z RS 1,8T 20V AUQ s úpravami na 245+hp a 370+Nm. Ideální úprava pro většinu motorů 1,8T s výsledným solidním výkonem a výborným průběhem výkonu a točivého momentu.

Číst více...

Škoda Octavia III RS 329hp APR ...

Škoda Octavia III RS 329hp APR Stage 1

Škoda Octavia 3 RS. Úprava motoru od APR s odbržděným výkonem 329 koní a 523 Nm. Přečtěte si o této Octavii více. Zatím nejrychlejší Octavia RS na Autodromu v Mostě.

Číst více...